Overslaan en naar de inhoud gaan

Daan Roosegaarde bij ‘24 Uur van de Reclame’

Zomergast Daan Roosegaarde (1979) is keynote speaker bij de ’24 Uur van de Reclame’, het creative marketing evenement dat BVA en Vea…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daan Roosegaarde, initiatiefnemer van de zogenoemde social design labs in Rotterdam en Shanghai, creëert met ontwerpers, programmeurs en technici installaties op het snijvlak van (autonome) vormgeving en technologie, die hij zelf ‘techno-poëzie’ noemt.

related partner content for mobile comes here

BVA-voorzitter Jan Driessen noemt Roosegaarde ‘de man bij uitstek om ons te leren over The Next Level’, het thema van de 24 Uur van de Reclame 2013.’
Vea-voorzitter Marc Oosterhout: ‘Roosegaarde is een echte inspirator als het aankomt op zijn kijk op creativiteit, effectiviteit en technologie’.

-dome" title="Studio Roosegaarde">Studio Roosegaarde heeft in 2013 een van de vijfgewonnen met het concept ‘Smart Highway’.
‘Smart Highway’ is een functioneel concept dat erop is toegespitst om Europese snelwegen te moderniseren.

Meer over Studio Roosegaarde en de toekomst van de creatieve industrie volgende week in Adformatie.

Tijdens de 24 Uur van de Reclame op donderdag 7 november presenteert de reclame en communicatiebranche zich aan een groot aantal doelgroepen, variërend van studenten, communicatie- en mediadirecteuren tot Ceo’s uit het bedrijfsleven.
Meer informatie vind je .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in