Overslaan en naar de inhoud gaan

DDMA komt met 'Praktische juridische tips mobile'

DDMA publiceert het document 'Praktische juridische tips mobile', waarin een vertaalslag tussen de bestaande privacyregels en de mobile…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verder komt DDMA met een checklist waarmee organisaties kunnen nagaan of een app voldoet aan privacyregels. Er komen steeds meer mogelijkheden voor marketeers en app-ontwikkelaars om de consument te bereiken, maar de consument is zich ook steeds bewuster dat zijn gegevens gebruikt worden. Het document ‘Praktische juridische tips mobile’ legt de marketeer en app-ontwikkelaar uit hoe zij volgens de regels de app gebruiker moet informeren en toestemming moet vragen.

related partner content for mobile comes here

Diana Janssen, directeur DDMA: 'We merken dat app-ontwikkelaars en adverteerders wel aan de regels willen voldoen, maar door de bomen van wetten het bos niet meer zien. Dit document moet helpen bij het implementeren van de privacywetgeving in hun apps. Met deze praktische juridische tips leggen we op een gemakkelijke manier uit hoe de cookie- en privacywetgeving toegepast kan worden bij het ontwikkelen van privacyproof apps.'

Praktische juridische tips mobile:
Checklist mobile apps

Zie voor meer mobile marketing nieuws.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in