Campagne Android KitKat: Have a seat


De nieuwe versie van het mobiele besturingssysteem Android van Google heet KitKat. Om de introductie te vieren, zette JWT Amsterdam in samenwerking met KitKat speciale outdoor advertenties in op verschillende locaties in Amsterdam en Utrecht. Mensen werden uitgenodigd 'to have a break'. Simpelweg door op het speciale bankje te gaan zitten dat op de uiting was geplaatst.
Volgens de makers was het een groot succes. Deelnemers werd geld geboden om hun zitplaats af te staan, café-eigenaren boden de deelnemers koffie om warm te blijven en veel omstanders keken toe hoe de 'winnaars' hun Nexus 7 tablet overhandigd kregen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Credits
Agency: JWT Amsterdam
Executive Creative Director: Bas Korsten
Art Director: Maarten Vrouwes, Friso Ludenhoff
Copywriter: Maarten Vrouwes, Friso Ludenhoff
Creative Strategist: Simon van Oldenbeek
Acitvation Producer: Vera Korsten
Digital Director: Jesse Houweling
Digital Producer: Susanne Meier, Elisah Boektje
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid