Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne Android KitKat: Have a seat

De samenwerking tussen Google en Nestlé leverde onlangs Android KitKat op. JWT Amsterdam maakte voor de introductie een campagne waarbij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe versie van het mobiele besturingssysteem Android van Google heet KitKat. Om de introductie te vieren, zette JWT Amsterdam in samenwerking met KitKat speciale outdoor advertenties in op verschillende locaties in Amsterdam en Utrecht. Mensen werden uitgenodigd 'to have a break'. Simpelweg door op het speciale bankje te gaan zitten dat op de uiting was geplaatst.

related partner content for mobile comes here

Volgens de makers was het een groot succes. Deelnemers werd geld geboden om hun zitplaats af te staan, café-eigenaren boden de deelnemers koffie om warm te blijven en veel omstanders keken toe hoe de 'winnaars' hun Nexus 7 tablet overhandigd kregen.

Credits
Agency: JWT Amsterdam
Executive Creative Director: Bas Korsten
Art Director: Maarten Vrouwes, Friso Ludenhoff
Copywriter: Maarten Vrouwes, Friso Ludenhoff
Creative Strategist: Simon van Oldenbeek
Acitvation Producer: Vera Korsten
Digital Director: Jesse Houweling
Digital Producer: Susanne Meier, Elisah Boektje

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in