Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden FNLI Merk van het Jaar Awards bekend

De genomineerden van de Merk van het Jaar Awards van de FNLI zijn bekend. Dit jaar wordt voor het eerste ook een award voor het 'meest…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Merk van het Jaar Awards worden elk jaar uitgereikt door de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI), EFMI Business School en GfK Panel Services Benelux op basis van een grootschalig consumentenonderzoek met als criteria: kwaliteit, innovativiteit en expressiviteit.

related partner content for mobile comes here

De hoogste absolute score voor gemeten merkkracht in combinatie met de sterkste merkkrachtontwikkeling ten opzichte van 2012 wordt beloond met de benoeming tot krachtigste levensmiddelenmerk van 2013.

De genomineerden voor 2013 zijn: (op alfabetische volgorde):

- Alcoholische dranken:
Grolsch, Hertog Jan, Lindemans

- Non-alcoholische dranken (excl. zuivel):
Coca-Cola, Hero, Pickwick

- Zoetwaren, snacks, ontbijtproducten, brood en banket:
Bolletje, De Ruijter, Peijnenburg

- Kruidenierswaren overig:
Calvé, Koopmans, Maggi

- Zuivel, kaas en geelvetten:
Campina, Chocomel, Mona

- Vers, salades, diepvries en verpakte groenten:
Hak, Iglo, Ola

- Persoonlijke verzorging en schoonmaak:
Nivea, Pampers, Robijn

Dit jaar is voor het eerst ook een award in het leven geroepen voor het meest vernieuwende merk, bijvoorbeeld een merk dat vaak nieuwe producten introduceert.
De genomineerden voor deze categorie zijn:
Lay's, Mona en Pickwick.

Alle genomineerden maken kans om, naast een categorieprijs, de overall titel Merk van het Jaar 2013 in de wacht te slepen. In 2012 won Douwe Egberts de Award. Na de uitreiking op 3 oktober publiceren EFMI Business School en GfK Panel Services Benelux meer details over het consumentenonderzoek op www.merkvanhetjaar2013.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in