Genomineerden FNLI Merk van het Jaar Awards bekend
De Merk van het Jaar Awards worden elk jaar uitgereikt door de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI), EFMI Business School en GfK Panel Services Benelux op basis van een grootschalig consumentenonderzoek met als criteria: kwaliteit, innovativiteit en expressiviteit.
De hoogste absolute score voor gemeten merkkracht in combinatie met de sterkste merkkrachtontwikkeling ten opzichte van 2012 wordt beloond met de benoeming tot krachtigste levensmiddelenmerk van 2013.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe genomineerden voor 2013 zijn: (op alfabetische volgorde):
- Alcoholische dranken:
Grolsch, Hertog Jan, Lindemans
- Non-alcoholische dranken (excl. zuivel):
Coca-Cola, Hero, Pickwick
- Zoetwaren, snacks, ontbijtproducten, brood en banket:
Bolletje, De Ruijter, Peijnenburg
- Kruidenierswaren overig:
Calvé, Koopmans, Maggi
- Zuivel, kaas en geelvetten:
Campina, Chocomel, Mona
- Vers, salades, diepvries en verpakte groenten:
Hak, Iglo, Ola
- Persoonlijke verzorging en schoonmaak:
Nivea, Pampers, Robijn
Dit jaar is voor het eerst ook een award in het leven geroepen voor het meest vernieuwende merk, bijvoorbeeld een merk dat vaak nieuwe producten introduceert.
De genomineerden voor deze categorie zijn:
Lay's, Mona en Pickwick.
Alle genomineerden maken kans om, naast een categorieprijs, de overall titel Merk van het Jaar 2013 in de wacht te slepen. In 2012 won Douwe Egberts de Award. Na de uitreiking op 3 oktober publiceren EFMI Business School en GfK Panel Services Benelux meer details over het consumentenonderzoek op www.merkvanhetjaar2013.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid