Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Stichting Wensen Rijders: nog één keer

Stichting Wensen Rijders, voorheen Stichting Ambulance Wens Nederland, is een campagne gestart om de naamsbekendheid te vergroten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De corporate identity is door reclamebureau 0to9 aangepast en het is ook verantwoordelijk voor de campagne.

related partner content for mobile comes here

vervult met 190 vrijwilligers wensen van terminale patiënten. ‘Nog één keer naar het strand, nog één keer naar het huwelijk van mijn dochter, nog één keer naar mijn ouderlijk huis of nog één keer een biertje in mijn stamkroeg… voordat ik overlijd.’

Mensen met een terminale ziekte of mensen die ongeneeslijk zieken in hun nabije omgeving hebben, worden met de campagne opgeroepen zich aan te melden om de laatste wens is vervulling te laten gaan. Doel: vergroting van de naamsbekendheid, zodat geen laatste wensen onvervuld hoeven te blijven.

Reclamebureau 0to9 werkte kosteloos aan de campagne, net als Oscar Seijkens (fotografie), Cadenas (drukwerk), CBS Outdoor, Cake Film (tv-commercial) en Ster.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in