Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Managing Director Worldcom

Worldcom Public Relations Group heeft Todd Lynch benoemd als Managing Director. Hij is vanaf vandaag verantwoordelijk voor de strategische…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Todd Lynch gaat zich bezighouden met de nieuwe strategie van Worldcom. Het is zijn taak de internationale zichtbaarheid van Worldcom vergroten en het delen van kennis en best practices tussen de bureaus te stimuleren. Ook is hij verantwoordelijk voor een verdere groei van Worldcom door nieuwe partners aan te trekken en door het genereren van meer inkomsten om de dienstverlening aan de aangesloten bureaus verder te verbeteren.
Lynch, voormalig vicepresident klantrelaties van Worldcompartner St. John & Partners uit Florida, was op het moment van zijn benoeming voorzitter van bestuur van de Amerika regio. Hij is verkozen tot Managing Director na een uitgebreide zoektocht met meer dan 160 aanmeldingen. Todd Lynch volgt Daisy Guthin op die de organisatie de afgelopen 18 jaar heeft geleid en nu met pensioen gaat.

related partner content for mobile comes here

De Worldcom Public Relations Group, opgericht in 1988, is met 128 partners verdeeld over 102 steden het grootste wereldwijde netwerk van onafhankelijke PR-bureaus. Via de Worldcom PR Group krijgen klanten toegang tot de expertise van ervaren PR-professionals die de taal, cultuur en gewoonten begrijpen van de omgeving waarin zij werken. In Nederland wordt de Worldcom PR Group vertegenwoordigd door IvRM uit Bussum en Wisse Kommunikatie uit Arnhem.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in