Ray-Ban toont stad door roze bril


Trams in verschillende Belgische steden werden in samenwerking met DDB Brussels omgetoverd in zogenaamde 'Ray-Ban Test-Drive Trams', waarbij de ruiten werden vervangen door gekleurde Ray-Ban glazen.
Van hemelsblauw tot felroze, door de tramruiten kunnen passagiers ervaren hoe de stad eruit zou zien door één van de gekleurde Ray-Ban brillen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSInspelend op de trend van fotofilters als Instagram, roept Ray-Ban passagiers op om de foto's die ze door de gekleurde ruit gemaakt hebben de delen onder de hasthag #nofilterjustrayban.
Kijk voor de gehele campagne op www.nofilterjustrayban.com
Credits:
Campaign: #nofilterjustrayban
Agency: DDB Brussels
Client: Ray-Ban Belgium (Luxottica Group)
Marketing Manager: Dagmar Sleuwaegen
Creative Director: Peter Ampe
Creation: Gertjan De Smet
Strategic planner: Maarten Van Daele
Head of Digital: Geert Desager
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid