Overslaan en naar de inhoud gaan

Ray-Ban toont stad door roze bril

In een nieuwe campagne voor gekleurde brillenglazen van Ray-Ban krijgen Belgische trampassagiers de kans hun stad om in een heel ander…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Trams in verschillende Belgische steden werden in samenwerking met DDB Brussels omgetoverd in zogenaamde 'Ray-Ban Test-Drive Trams', waarbij de ruiten werden vervangen door gekleurde Ray-Ban glazen.

related partner content for mobile comes here

Van hemelsblauw tot felroze, door de tramruiten kunnen passagiers ervaren hoe de stad eruit zou zien door één van de gekleurde Ray-Ban brillen.

Inspelend op de trend van fotofilters als Instagram, roept Ray-Ban passagiers op om de foto's die ze door de gekleurde ruit gemaakt hebben de delen onder de hasthag .

Kijk voor de gehele campagne op www.nofilterjustrayban.com

Credits:
Campaign:
Agency: DDB Brussels
Client: Ray-Ban Belgium (Luxottica Group)
Marketing Manager: Dagmar Sleuwaegen
Creative Director: Peter Ampe
Creation: Gertjan De Smet
Strategic planner: Maarten Van Daele
Head of Digital: Geert Desager

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in