Overslaan en naar de inhoud gaan

Bloggers springen parachute voor KPN 4G

Volgens de 4G-commercial van KPN zou 4G ook tijdens het parachute springen moeten werken. Om dat te testen liet Kingsday namens de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de zou 4G ook tijdens het parachute springen moeten werken. Om dat te testen liet Kingsday namens de telecomprovider vijftien bloggers uit het vliegtuig springen.

related partner content for mobile comes here

Bloggers willen elk moment van de dag in contact staan met hun publiek. Het zijn grootverbruikers als het op mobiele data aankomt en daarom volgens Kingsday de ideale testgroep om 4G in het echt uit te proberen tijdens een parachutesprong.

Op http://www.springmeemet4g.nl/ kon iedereen live volgen hoe het de bloggers voor, tijdens en na hun sprong afging. Niemand slaagde erin om tijdens de vrije val met 200 km/uur te tweeten, maar eenmaal weer op de grond stonden hun video's direct online.

Bekijk hieronder de compilatievideo van de actie:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Spring mee met 4G is door Kingsday ontwikkeld in samenwerking met Lot Bosch van Drakestein en Esther Mantje (PR-strategie en -uitvoering) en Magic Bullet (technische realisatie).

Kijk voor meer nieuws over mobile op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in