Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Get Ridged!

Get Ridged! is het thema van de nieuwe activatiecampagne voor Lay’s Deep Ridged, ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'De productontwikkelaars van Lay's wilden iets nieuws creëren. Een revolutionaire chip zoals nooit tevoren. Iets eigens. Iets unieks. Hieruit ontstond Deep Ridged. Een chip met dubbel diepe ribbels, voor een creatief en jong publiek. Bij zo'n product en publiek hoort een andere manier van campagne voeren. De creatieve impuls van de nieuwe chips niet alleen uitdragen, maar vooral ook laten ervaren,' zegt Jasper Mittelmeijer, Creative Director LikeFriends. 'Lay’s wil jongeren stimuleren om op een andere manier naar iets te kijken. Het gaat om het plezier van samen bedenken, uitproberen en simpelweg doen! Met verf, karton en een wit doek bijvoorbeeld.'

related partner content for mobile comes here

'Het doel van de campagne is jongeren aanspreken op hun DIY-mentaliteit en -creativiteit. Get Ridged! staat voor plezier dat je zelf maakt. Met simpele ingrediënten onvergetelijke momenten creëren en die delen met je vrienden. Op een aantal festivals kunnen jongeren deze zomer zelf de Get Ridged! energie ervaren. In D.I.Y. robotpakken van karton en pvc en bewapend met verfkanonnen geven vrienden en vriendinnen elkaar de volle laag, tot ze compleet Get Ridged! zijn. Dit is in aanloop naar Get Ridged!-action painting op Solar (2-4 augustus) waar de festivalbezoekers hun creativiteit kunnen laten gaan op het witte doek. Lay’s levert de ingrediënten, de fans leveren de actie.'

Get Ridged!

Get Ridged

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in