Overslaan en naar de inhoud gaan

LinkedIn komt met gesponsorde updates

Vandaag introduceert LinkedIn gesponsorde updates, waarmee bedrijven zakelijke content kunnen promoten via de newsfeed van LinkedIn-leden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mercedes-Benz, Capgemini en General Electric behoren tot de eerste merken die gebruik konden maken van deze mogelijkheid.

related partner content for mobile comes here

zullen worden weergegeven in de newsfeeds op de LinkedIn-homepage van leden via desktop, tablets en mobiele telefoons en zullen duidelijk aangemerkt als ‘gesponsord’, zo verklaart LinkedIn.

De updates zijn via een veilingsysteem beschikbaar op basis van CPM (kosten per duizend weergaven) of CPC (kosten per klik). Bedrijven kunnen de effectiviteit van de updates volgen en real time aanpassingen doen.

De gesponsorde updates zijn onderdeel van het voor bedrijven die relaties willen opbouwen relaties met professionals wereldwijd. Bedrijven kunnen updates in 20 talen en in 200 landen promoten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in