Overslaan en naar de inhoud gaan

Sony lanceert The Last of Us

In Sony’s nieuwe commercial voor de game The Last of Us transformeert een echt persoon naar een computer-generated personage.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze maand wordt de 60 seconden durende HD reclame gelanceerd voor Sony’s nieuwe horror survival game The Last of Us. Om momentum te creëren rond de lancering van de game en om te demonstreren dat de speler helemaal in de game wordt ondergedompeld, creëerden 180 en Minivegas een commercial waarin een levensecht persoon wordt getransformeerd naar een computer-generated personage.

related partner content for mobile comes here

In de reclame verandert een normale man van gedaante in zijn eigen huis; hij wordt het personage Joel van de game The Last of Us. Hij wordt ondergedompeld in de leefwereld van dit personage en wordt geconfronteerd met de bizarre beslissingen die Joel moet nemen. Hiermee wordt de betrokkenheid van de speler bij de game en de game-play benadrukt.

Maarten Boon, Creative Director en Partner Minivegas: &;Dit was een spannend project voor ons, alleen al omdat er erg geraffineerde game-play graphics bij kwamen kijken, en deze samengevoegd moesten worden met de echte leefomgeving van een man in zijn huiskamer. We hebben een reclame gemaakt die niet alleen trouw is aan de game, maar ook een extra dimensie qua betrokkenheid toevoegt.&;

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Agency: 180 Amsterdam
Production Company: Minivegas (NL), (UK)
Direction: Minivegas
Post-production: Minivegas
Grading: Finish
Music: Wave
180 Amsterdam producer: Bethany Papenbrock

Executive Creative Director: Al Moseley
Creative Director: Martin Terhart, Graeme Hall
Art Director: Stephane Lecoq
Copywriter: Martin Beswick
Account Director: Gemma Knox
Account Manager: Simone Raspagni
Project Manager: Meredith Bergonzi

Executive producer: Brian Bourke
Line Producer: Ralph de Haan
Post Producer: Lauren Becker
3D lead: Sergio Pinto Buerba
3D artists: Klaas-Harm de Boer, William Torres
Lead Compositor: Sven de Jong
Compositor: Dave Zaretti
Offline Editor: Sander van der Aa

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in