Overslaan en naar de inhoud gaan

Sky Radio Group introduceert GRP-Impressie Converter

De Sky Radio Group biedt adverteerders en mediabureaus de mogelijkheid om audio-impressies om te zetten in radio-grp’s en vice versa.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Sky Radio Group introduceert de GRP-Impressie Converter, afgekort GIC. Aan de hand van de gebruikersgegevens uit de database van weet het systeem precies wie wanneer luistert. Deze data zijn het uitgangspunt geworden van de grp-module die de Sky Radio Group heeft ontwikkeld.

related partner content for mobile comes here

De module berekent het aantal contactmomenten binnen de doelgroep en gebruikt de meest recente data van doelgroepgroottes uit het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) om tot een radio-grp te komen. De module zet niet alleen impressies om in grp’s, maar is ook in staat het aantal grp’s in een doelgroep als uitgangspunt te nemen en het aantal benodigde audio-impressies te berekenen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in