Albert Heijn opent Pick Up Point op Schiphol
Het Albert Heijn Pick Up Point is een service die Albert Heijn eind 2012 introduceerde om boodschappen doen makkelijker te maken. Reizigers kunnen voordat ze op vakantie gaan of vanaf hun vakantiebestemming hun boodschappen bestellen en ophalen op het moment dat ze terugkomen. De bestelling wordt door een medewerker in de auto gezet, waardoor het ophalen van de boodschappen slechts een paar minuten kost. De service is ook beschikbaar voor medewerkers van Schiphol.
Sander van der Laan, algemeen directeur Albert Heijn: ‘Amsterdam Airport Schiphol verwelkomt meer dan 50 miljoen reizigers per jaar, waarvan een groot deel uit Nederland. Bovendien werken meer dan 64.000 mensen op de luchthaven. We zijn verheugd dat we met een Pick Up Point gemak en snelheid voor zoveel mensen kunnen bieden.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaMet het Pick Up Point op Schiphol staat de teller op elf Pick Up Points in Nederland. Openingstijden van de Pick Up Points is te vinden op www.ah.nl/pickup.
Albert Heijn Pick Up Point - uitleg service
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid