Overslaan en naar de inhoud gaan

Shula Rijxman voorzitter Raad van Toezicht Amsterdam Marketing

Shula Rijxman, lid van de Raad van Bestuur van de Nederlandse Publieke Omroep, is per 1 januari 2014 benoemd als voorzitter van de Raad van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zij volgt Paul Luijten op die deze functie tijdelijk vervulde voor de in januari van dit jaar opgerichte citymarketingorganisatie van Amsterdam. Shula Rijxman zal de komende maanden worden ingewerkt door Paul Luijten en treedt daarom nu al toe tot de Raad van Toezicht. Daarnaast is ook Anita Nijboer, Partner bij Price Waterhouse Coopers Amsterdam, benoemd als lid van de Raad van Toezicht van Amsterdam Marketing.

related partner content for mobile comes here

De Raad van Toezicht van Amsterdam bestaat met deze benoemingen uit de volgende personen: Shula Rijxman (voorzitter), Anita Nijboer, Henk Markerink (Amsterdam Arena),Wouter Paardekoper (Baker & McKenzie) en Paul Luijten (Schiphol).

Shula Rijxman werd na een carrière in de journalistiek en communicatie in 1993 commercieel manager bij Martsell. Drie jaar later werd ze daar general manager en eigenaar. In 2001, toen Martsell werd overgenomen door IDTV, trad zij aan als manager Events & Promotions om twee jaar later de functie van commercieel directeur te bekleden. In 2010 werd Rijxman benoemd tot CEO van de productiemaatschappij. In januari 2012 trad zij toe tot de Raad van Bestuur van de NPO.

Als partner bij PwC heeft Anita Nijboer ruim 20 jaar ervaring in algemene corporate advisering, advisering corporate (her)structureringen en verschillende bedrijfsovernames. Haar cliëntenportfolio bestaat uit een breed pakket van (inter)nationale ondernemingen, waaronder grote familieondernemingen, bekende culturele instellingen en organisaties in de Entertainment & Media en Pharma en Life Science Industry.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in