Overslaan en naar de inhoud gaan

UM versterkt zich met Daan van Kuijeren als Strategy Director

Mediabureau UM heeft Daan van Kuijeren benoemd tot Strategy Director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Arthur Herpel, Strategy & Experience Partner UM, over de komst van Daan van Kuijeren: 'Mediabureaus begeven zich meer en meer op het snijvlak van creativiteit, technologie en media. Vanuit Daan zijn ervaring als ondernemer en online media-specialist en strategist (Qi / Secret Agency) is hij een verbreding van de kennis en kunde die wij als mediabureau in huis willen halen. Na de komst van Esther Overmars (Edenspiekermann en FHV BBDO) en Caroline van Hoof (Publicis) is hij de derdee strateeg zonder mediabureau-ervaring die UM in de afgelopen 2 jaar is komen versterken. We merken vanuit onze klanten dat de strateeg van UM de verbinding moet zijn naar en met de creatieve(re) bureaus voor de doorvertaling en executie van mediacommunicatie strategieën en dat gaat veel verder dan kennis over media en het ‘mediaplan.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in