Radio 1 haalt BNR-spot van zender
BNR Nieuwsradio heeft onder de naam ‘Bay & Air’ STER-zendtijd ingekocht bij Radio 1. De radiospot is uit de lucht gehaald. Radio 1…
Met de ‘trojan commercial’ ageert BNR Nieuwsradio tegen het beleid van de STER. ‘Daardoor konden we als eerste commerciële radiozender ooit adverteren op de publieke omroep’, aldus Sjors Fröhlich, hoofdredacteur BNR Nieuwsradio.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Kleinzerig
Fröhlich hekelt het beleid van de STER om geen spots van concurrenten toe te staan. ‘Ik vind dat kleinzerig. Wij zenden ook gewoon spotjes uit voor de VARA-gids, totaal geen probleem.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Jubileum
De actie op Radio 1 is onderdeel van de nieuwe campagne voor het 15-jarig bestaan van BNR Nieuwsradio
De trojan radiospot is terug te beluisteren op bnr.nl/bayandair.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid