Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma boost abonnementenwerving

Sanoma roept de maand september uit tot Maand van het Tijdschrift. Tien euro extra korting moet nieuwe abonnees over de streep trekken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met een abonnementenwervingscampagne – van de hand van Etcetera - roept Sanoma september uit tot Maand van het Tijdschrift.

related partner content for mobile comes here

Het idee achter de campagne is dat er altijd een tijdschrift is dat je op het lijf geschreven is. Centrale vraag: wat wordt jouw nieuwe lijfblad?

Sanoma zet uitsluitend eigen titels in. De televisiecommercial zal te zien zijn bij SBS6, Net5 en Veronica.

Dertig Sanoma collega’s staan zelf model in de commercial en gingen met hun lijfblad op de foto.

Er wordt ook aandacht besteed aan deze actie via de online en social kanalen van alle Sanoma-titels

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
sergi constance

How do i delete bing search history completely,now using the simple tips and following the method step by step http://deletebinghistory.com and i am sure you can easy to remove all entire your history from bing web browser.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in