(Campagne) Hi #morecrap from the web


Doel: jongeren overhalen tot abonnementen met 4G internet en flinke databundels. Zodat ze eindelijk onbeperkt naar zingende groentes, vliegende scootmobiels en andere internetcrap kunnen kijken, aldus Hi.
Waar voorheen televisiecommercials het hart van de campagne vormden, verschuift nu het grootste deel van het budget naar online. De strategie van Hi is immers altijd mee te bewegen met het mediagedrag van jongeren. En die bevinden zich online.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is begonnen met het verspreiden van unbranded content op sites als Reddit, 9GAG en Vine. Binnen een uur haalde Hi de nummer 2 positie van populairste GIF-jes bij Reddit, en werden op 9GAG meer dan 250.000 views behaald. Daarnaast start deze week een videobannercampagne.
Maar er is ook een bioscoopcommercial met een compilatie van alle crap-gifjes, Vines en filmpjes.
Dumpert
Deze week introduceren Dumpert en Hi een online serie: Dumpert CRap TV, waarbij Uriah in elke aflevering dieper in het fenomeen internetcrap duikt.
Samen met Youtube maakt Hi pre-rolls die je niet wilt skippen, aldus Hi. Want ondanks dat Uriah je smeekt om op ‘skip ad’ te drukken, wordt het je als kijker wel heel aantrekkelijk gemaakt om voor een andere optie te kiezen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid