Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf Grand Prix-nominaties voor ‘korpsblad’ Nationale Politie

Vandaag zijn de nominaties bekend gemaakt voor de Grand Prix Customer Media. Het ‘korpsblad’ 24/7 van de Nationale Politie sleepte de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe meer prijzen, hoe meer winnaars, dus hoe gezelliger het feestje. Dat hebben ze bij de Gr goed begrepen, want bij de uitreiking op 21 november valt er maar liefst in 17 categorieën een trofee te bemachtigen.

related partner content for mobile comes here

Met één tot vier nominaties per categorie komt te teller op 52 customer media-projecten die zich over een Grand Prix-nominatie mogen verheugen. En dat is nog niet alles, want naast de prijzen in de categorieën worden nog drie bijzondere prijzen uitgereikt: de Prix d’Exellence, de Meest Innovatieve Opdrachtgever en de Student Talent Award.

Het ‘korpsblad’ 24/7 van de Nationale Politie sleepte de meeste nominaties in de wacht. Het dat sinds vorig jaar wordt gemaakt in samenwerking met bureau Maters & Hermsen, werd maar liefst vijf keer genomineerd. Dat maakt Maters & Hermsen, bekend om hun journalistieke signatuur, ook direct het meest genomineerde bureau.

De jury verklaarde onder de indruk te zijn van het aantal inzendingen en het hoge niveau van ‘de meeste projecten’. Een kanttekening is volgens de jury wel dat de effectiviteit van de customer media nog niet altijd voldoende wordt gemeten. Wel blinken de projecten uit op het gebied van bijzonder design: ‘Steeds meer gebruikers van customer media begrijpen dat authenticiteit en onderscheidenheid belangrijk zijn om effectief te communiceren.’

De Grand Prix Customer Media worden georganiseerd door Logeion, Platform Content, Custo en BBP Media en op 21 november uitgereikt in DeFabrique in Maarssen. Hieronder de complete lijst met nominaties:

Categorie Business to Employee Print
1. Dichtbij, opdrachtgever PostNL, bureau Kris Kras Design
2. Jij&UWV, opdrachtgever UWV, bureau vdbj_
3. Morgen, opdrachtgever ABN/AMRO Bank N.V., bureau Proof Reputation
4. 24/7, opdrachtgever De Nationale Politie, bureau Maters & Hermsen

Categorie Business to Employee Crossmedia
1. Team, opdrachtgever C1000, bureau Scripta Media
2. Morgen, opdrachtgever ABN/AMRO Bank N.V., bureau Proof Reputation

Categorie Business to Business Print
1. Netwerk magazine, opdrachtgever Enexis, bureau Scripta Media
2. Scoop, opdrachtgever SD Worx, bureau Het Salon
3. Prikkels, opdrachtgever Cultuurcompagnie Noord-Holland, bureau Plein C

Categorie Business to Business Digitaal
1. Brabant Magazine, Provincie Noord-Brabant, bureau DutchGiraffe | Digital Creatives

Categorie Business to Business Cross media
1. Securitas, opdrachtgever Securitas, bureau LVB Networks
2. Drive, opdrachtgever LeasePlan Nederland, bureau Pelican Custom

Categorie Business to Consumer print
1. Ça Va, opdrachtgever CM , bureau Het Salon
2. Doe Mee!, opdrachtgever MEE Nederland en 20 regionale MEE-organisaties, bureau MOOI MAG
3. Bijenkorf Inspiration Magazine, opdrachtgever De Bijenkorf, bureau Solar Initiative

Categorie Business to Consumer digitaal
1. My Renault, opdrachtgever Renault Benelux, bureau Headoffice BE
2. Intratuin Hoevideo, opdrachtgever Intratuin, bureau LVB Networks
3. KLM iFly, opdrachtgever KLM, bureau Born05

Categorie Business to Consumer Crossmedia
1. Het Beste Zorgidee van Nederland, opdrachtgever ONVZ Zorgverzekeraar, bureau LVB Networks
2. Eigentijd, opdrachtgever Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW), bureau ZB Communicatie & Media
3. Dichterbij, opdrachtgever Rabobank Nederland, bureau MediaPartners Group
4. UWV Perspectief, opdrachtgever UWV, bureau MediaPartners Group

Categorie Lancering van het jaar
1. Jumbo Foodmarkt Magazine, opdrachtgever Jumbo Supermarkten, bureau Label
2. DWDD Magazine, opdrachtgever VARA – De Wereld Draait Door, bureau Born05
3. 24/7, opdrachtgever De Nationale Politie, bureau Maters & Hermsen

Categorie Eenmalig
1. Gasunie Bouwt, opdrachtgever Gasunie, bureau iWink
2. Rembrandt, opdrachtgever Stichting Rembrandt op Reis, bureau Pelican Custom
3. Syntens Innovatiecentrum Jaarverslag 2012 A-Z, opdrachtgever Syntens Innovatiecentrum, bureau Scripta Media
4. Mobile Matters, opdrachtgever Decom, bureau Decom en Stapel

Categorie Redactioneel Format
1. 24/7, opdrachtgever De Nationale Politie, bureau Maters & Hermsen
2. Jij&UWV, opdrachtgever UWV, bureau vdbj_
3. Amore, opdrachtgever Thomas More Hogeschool, bureau Stapel Magazinemakers
4. Coop Keukentafelgids, opdrachtgever Coop Supermarkten, bureau Totalspiel Authority media
5. Morgen, opdrachtgever ABN/AMRO Bank N.V., bureau Proof Reputation

Categorie Portretfotografie
1. 24/7, opdrachtgever De Nationale Politie, bureau Maters & Hermsen
2. UWV Magazine, opdrachtgever UWV, bureau MediaPartners Group
3. Wijzer, opdrachtgever Rabobank Nederland, bureau MediaPartners Group

Categorie Beste Design
1. What’s Next, opdrachtgever Sappi Fine Paper Europe, bureau John Brown Media
2. Amore Magazine, opdrachtgever Thomas More Hogeschool, bureau Stapel Magazinemakers
3. L’OR EspressO EXPRESS Magazine, opdrachtgever Douwe Egberts, bureau Born05
4. WPG Uitgevers Jaarverslag, opdrachtgever WPG Uitgevers, bureau Scripta Media (41)

Speciale prijzen

Beste strategie
1. Prikkels, opdrachtgever Cultuurcompagnie Noord-Holland, bureau Plein C
2. Ethias Welcome Magazine, opdrachtgever Ethias, bureau Head Office BE
3. iFly, opdrachtgever KLM, bureau Born05

Meest creatieve customer medium
1. Amore, opdrachtgever Thomas More Hogeschool, bureau Stapel Magazinemakers
2. Jij&UWV, opdrachtgever UWV, bureau vdbj_
3. What’s Next, opdrachtgever Sappi Fine Papaer Europe, bureau John Brown Media

Beste inhoudelijke kwaliteit
1. Doe Mee, opdrachtgever MEE Nederland en 20 regionale MEE-organisaties, bureau MOOI MAG.
2. Jij&UWV, opdrachtgever UWV, bureau vdbj_
3. 24/7 opdrachtgever De Nationale Politie, bureau Maters & Hermsen

Meest effectieve customer medium
1. Ethias Welcome Magazine, opdrachtgever Ethias, bureau Head Office BE
2. Ça Va, opdrachtgever CM , bureau Het Salon

Op 21 november zullen ook de volgende prijzen worden uitgereikt:
1. Prix d’Excellence
2. Meest innovatieve opdrachtgever/merk/organisatie
3. De Student Talent Award

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in