Overslaan en naar de inhoud gaan

NU.nl lanceert dagelijkse digitale nieuwsbrief

Met ingang van vorige week heeft de nieuwssite NU.nl een dagelijkse digitale nieuwsbrief. Iedere ochtend, middag of avond ontvangt een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De digitale nieuwsbrief bevat de koppen van de meest recente nieuwsberichten, met onder elke kop een zeer beknopte samenvatting. Wanneer de lezer hierop klikt, wordt hij direct doorgelinkt naar het desbetreffende bericht op NU.nl.!

related partner content for mobile comes here

Een bezoeker kan kiezen uit drie soorten (jaar-)abonnementen: één gratis en twee betaalde abonnementen, waarvan één vrij is van advertenties. Bij het gratis abonnement kan de ontvanger aangeven op welk interessegebied hij marketinginformatie van derden wil ontvangen. Hierbij garandeert NU.nl dat deze e-mail marketing voldoet aan de eisen van de DDMA en de nieuwe Europese wetgeving op dit gebied.

De nieuwsbrief is ontwikkeld in samenwerking met het internetbedrijf Veritate Company. In de nabije toekomst zal de nieuwsbrief tevens worden uitgebreid met edities over internet, economie, sport en showbiz. Afhankelijk van de aangegeven behoeften van potentiële abonnees zal deze editie op weekdagen of één maal per week verschijnen als een soort verzameling van het nieuws van de afgelopen week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in