Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne WNF voor zeeschildpadden

Wereld Natuur Fonds start in november een campagne voor de met uitsterven bedriegde zeeschildpadden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Wereld Natuur Fonds wil in november en december met een landelijke campagne de aandacht vestigen op wat individuen, vissers en overheden kunnen doen om bij te dragen aan betere bescherming van de zeeschildpad. De campagne gaat op 2 november van start met de Zeeschildpadden Herfstduik op het strand van Zandvoort, georganiseerd samen met Center Parcs.

related partner content for mobile comes here

Op 2 november gaat de campagne van start met de Zeeschildpadden Herfstduik op het strand van Zandvoort. Center Parcs doneert vijf euro voor iedere deelnemer die de zee in rent. Het geld dat wordt verdiend met de duik komt ten goede aan de bescherming van zeeschildpadden via diverse veldprojecten van het Wereld Natuur Fonds.

PlanetRace 2003 staat ook in het teken van de zeeschildpad. PlanetRace is een afvalrace waarbij zes mensen een reis maken rond de wereld. PlanetRace is vanaf 1 november te volgen via en vanaf 11 november op televisie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in