Overslaan en naar de inhoud gaan

Pieter Vijn krijgt Young & Rubicam leerstoel Nyenrode

Prof. dr. Vijn bezet de nieuw opgezette leerstoel in Integrated Marketing Communication (IMC) op de Universiteit Nyenrode. Deze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Prof. dr. H. Palm, decaan aan de Universiteit Nyenrode: ‘Wij zijn zeergelukkig dat Prof. Vijn ons aanbod heeft geaccepteerd om één van onze docenten te worden. De Young & Rubicam leerstoel streeft naar een beter begrip in het groeiende veld van IMC door onderzoek voor te stellen en uit te voeren, deuitwisseling van kennis, en het delen van best practices tussen hetbedrijfsleven, Y&R en de Nyenrode gemeenschap. Wij zien deze leerstoel alseen waardevolle toevoeging aan het bestaande curriculum.’

related partner content for mobile comes here

De leerstoel in Integrated Marketing Communication is de eerste inNederland waar IMC vanuit een bedrijfsoptiek zal worden bekeken. Deachtergrond van deze leerstoel is het synchroniseren van bedrijfs-, merk-,en consumentendoelstellingen met als doel een consistente en duurzamerelatie op te bouwen. Een relatie opgebouwd uit de interactie tussen eenorganisatie, zijn klanten en belanghebbenden, met als resultaat hetvergroten van de winstgevendheid.

‘Ik ben een sterke voorstander van het belang van Integrated MarketingCommunication in onze hedendaagse economie’, aldus Prof. Vijn. ‘Deopkomende behoefte wordt geaccelereerd door grote fundamenteleveranderingen in het onderlinge netwerk tussen klanten, organisaties en dehandel. IMC herkent dat bedrijfsbehoeftes, marketing encommunicatiestrategieën, synergetische multi-channel selectiestrategieën(de ROI van de marketing mix) en de organisatorische netwerken tussenorganisaties en hun bureaus, gelieerd zijn aan elkaar en dus op eengeïntegreerde manier moeten worden bestudeerd.’

Bij Wunderman/Young & Rubicam, is Prof. Vijn Strategic Planning Director enadviseert vele multinationals in verschillende sectoren, zoals deautomobielindustrie, Fast Moving Consumer Goods, retail, banken, transport,technologie en telecommunicatie, in hun marketing en communicatiestrategie.Voor zijn zakelijke carrière was hij associate professor psychologie aan deUniversiteit van Amsterdam. Prof. Vijn studeerde af aan de VrijeUniversiteit Amsterdam in wiskunde, statistiek en Operations Research. Hijbehaalde zijn doctors titel aan de Universiteit Groningen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in