Overslaan en naar de inhoud gaan

Rensen naar C2Results

Ex-Nova baas Rik Rensen zal op 1 oktober als partner toetreden tot het in Baarn gevestigde C2Results, management missions.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf stelt in opdracht van de top van ondernemingen en not-for-profit organisaties ervaren managers beschikbaar voor interim-management en consultancy in de media en ICT-branche. Rensen wordt binnen C2Results onder meer verantwoordelijk voor het uitbreiden van de media-activiteiten onder de naam C2Communications. Tot zijn speerpunten behoren Interim-management en executive search binnen de mediasector en media-coaching van topmanagers bij overheid en bedrijfsleven.

related partner content for mobile comes here

Rensen (47) was tot voor kort werkzaam als hoofdredacteur bij de actualiteitenrubriek Nova. Daarvoor was hij algemeen directeur en grondlegger van het internetbedrijf RTLiMedia (onderdeel van de Holland Media Groep) en 10 jaar hoofdredacteur van het RTL Nieuws.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in