Huisstijlprijzen voor Piet Paris en Pictoright
De huisstijl van Studio Piet Paris, gedrukt in grijs en zwart op wit papier, is volgens de jury een toonbeeld van zorgvuldige en ingehouden vormgeving en vertelt met een eenvoudige grafische animatie precies waar de studio voor staat. Een confrontatie tussen saaie pasteltinten en primaire kleuren en een botte rechthoekige letter, doorsneden door de fijne lijnen van een illustratiekader, bepalen de uitstraling van Pictoright.
Het merk DAG (van het gratis dagblad), een ontwerp van KesselsKramer, werd niet bekroond, ondanks het feit dat het het enige merk was dat was genomineerd. Volgens de jury was er te weinig serieuze concurrentie om DAG de extra eer te geven.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe bekendmaking en uitreiking van de prijzen vond gisteren plaats tijdens Vroaam!, de carrièredag voor ontwerpers). De Nederlandse Huisstijlprijs is een tweejaarlijkse bekroning. De jurering wordt georganiseerd door de Grafische Cultuurstichting. Het juryrapport staat op de website van de Cultuurstichting en wordt onder andere bijgesloten bij het blad Items.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid