Overslaan en naar de inhoud gaan

Ballonnen volgen in Google Maps

Interactief marketingbureau Energize lanceert in het kader van ‘Mickey’s Magische Jaar’ een virtuele ballonnenwedstrijd in Google…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Interactief marketingbureau Energize lanceert in het kader van ‘Mickey’s Magische Jaar’ een in Google Maps.

related partner content for mobile comes here

Opdrachtgever is Disneyland Resort Paris.

Want Disneyland Parijs staat dit jaar in het teken van de verjaardag van Mickey Mouse, hij werd kortgeleden alweer 80 jaar. mocht hiervoor een ontwikkelen.

Zo staat te lezen in het persbericht. Ik dacht toen ik het las eerst aan een ‘echte’ virtuele ballonnentocht: je laat een ballonnetje op in Google Maps en met behulp van een 'meteorologische mash-up’ waait het ballonetje de ene kant op, of de andere...

Maar het blijkt een echte game: de deelnemer voert z’n postcode in en maakt een ballon aan. De ballon-race start vanaf je eigen adres in Google Maps en het is de bedoeling om de ballon zo snel mogelijk naar Disneyland Resort Paris te navigeren.

De bestuurder doet dat met een besturingssysteem en een snelheidsmeter. Hij moet alle concurrerende ballonnen die over de landkaart van Nederland richting Parijs vliegen, voor zijn.

Je wint meer snelheid door onderweg vragen te beantwoorden van Mickey’s vriendjes. Een goed antwoord levert extra snelheid op.

Leuk gevonden, al ben ik benieuwd of mijn ideetje ook zou werken...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in