Marketingvak steeds breder
De grenzen van het marketingonderzoek vervagen en het aantal onderzoekstechnieken vanuit nieuwe invalshoeken groeit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Neurowetenschappers, taalwetenschappers en semiologen voegen zich bij de gelederen van marketeers.
Het vak verrijkt en waaiert uit. Maar: zie al die onderzoeksgegevens maar eens integreren. En dan op zo'n manier dat het aansluit bij de wensen van de klant ¨D en dat de klant het ook nog begrijpt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Overigens gaat het met de (Franse) onderzoeksbranche nog steeds goed: vorig jaar boekte de branche een omzetstijging van ruim 4 procent. Kwalitatief onderzoek draagt bij voor 13 procent procent, kwantitatief onderzoek voor 49 procent en panelonderzoek voor 38 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Strategies
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid