Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingvak steeds breder

De grenzen van het marketingonderzoek vervagen en het aantal onderzoekstechnieken vanuit nieuwe invalshoeken groeit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Neurowetenschappers, taalwetenschappers en semiologen voegen zich bij de gelederen van marketeers.
Het vak verrijkt en waaiert uit. Maar: zie al die onderzoeksgegevens maar eens integreren. En dan op zo'n manier dat het aansluit bij de wensen van de klant ¨D en dat de klant het ook nog begrijpt.

related partner content for mobile comes here

Overigens gaat het met de (Franse) onderzoeksbranche nog steeds goed: vorig jaar boekte de branche een omzetstijging van ruim 4 procent. Kwalitatief onderzoek draagt bij voor 13 procent procent, kwantitatief onderzoek voor 49 procent en panelonderzoek voor 38 procent.

Bron: Strategies

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in