Overslaan en naar de inhoud gaan

Crystal Clear: zo makkelijk is het om te kiezen

Brand New Telly maakte de nieuwe merkcampagne voor Crystal Clear.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Insteek: ‘Het leven bestaat uit keuzes maken. Niet elke keuze is even makkelijk. Gelukkig is de keuze voor Crystal Clear wel een hele makkelijke. Het zit namelijk vol smaak en het bevat minder dan 1 kcal per 100 ml. Was elke keuze maar zo kraakhelder. Vanuit die gedachte heeft Brand New Telly de nieuwe slogan en campagne ‘Was alles maar zo Crystal Clear’ ontwikkeld.’

related partner content for mobile comes here

Met de nieuwe campagne slaat het merk een nieuwe richting in. ‘Women in control’, de oude slogan die in 2008 werd geïntroduceerd, wordt nu losgelaten.

 

Wouter van der Pauw, head of creative Brand New Telly zegt dat door het ontwikkelen van de merkcampagne een nieuw motto is ontstaan: ‘Subtiel is voor mietjes’. ‘Dat dit werkt blijkt wel uit de pre-test, waarbij we 92 procent brand recognition scoorden. Zo hoog hadden ze bij het onderzoeksbureau nog niet gezien.’

De campagne wordt door Boomerang doorvertaald naar sociale media en Starcom tekent voor de mediastrategie.

Credits

Crystal Clear: Kiki Reyne, Karlijn van Ruiten, Nicolien Wempe, Tina Dijkshoorn.

Bureau: Brand New Telly

Productie: Rogier Tolen, Mirjam van Dijk

Strategie: Linda Metman

Concept: Karin Heinen, Wouter van der Pauw

Account; Jeroen Konings, Arthur Hempel

Regie: Diederik van Rooien

Mediabureau: Starcom: Joris Lak, Dymfna Bak

Social: Boomerang Create

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in