Overslaan en naar de inhoud gaan

Pickwick stort zich op storytelling in nieuwe campagne ‘Neem de tijd’

Pickwick wil 'het theemoment betekenisvoller maken in het alledaags leven van mensen'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Een jonge vrouw vraagt een oud-klasgenote in een emotionele ontmoeting om vergeving, omdat zij haar in haar jeugd jarenlang heeft gepest. Een meisje dat haar moeder op het hart drukt om voor één dag afstand te doen van haar telefoon, omdat zij wat aandacht wil van haar moeder. Deze en andere verhalen van echte mensen staan centraal in een nieuwe campagne waarin Pickwick mensen wil aanmoedigen de tijd voor elkaar te nemen om die ene vraag te stellen die hen écht aan het hart gaat. Dat kunnen zij doen door te maken voor iemand om wie zij geven.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in