Overslaan en naar de inhoud gaan

Dorkas Koenen naar Rabobank

Hij wordt directeur Marketing en lid van het managementteam Retail Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Rabobank heeft Dorkas Koenen (46) per 1 december 2016 benoemd tot Directeur Marketing en lid van het managementteam Retail Nederland. Dorkas Koenen is momenteel werkzaam als Chief Marketing Officer bij Essent.

related partner content for mobile comes here

Dorkas Koenen startte zijn loopbaan als marketeer meer dan 15 jaar geleden in de telecomindustrie bij Libertel, deed zijn eerste ervaring in de financiële dienstverlening op bij Fortis en werkte tussen 2006 en 2010 als Directeur Marketing voor Robeco Groep. De laatste 6 jaar was hij CMO bij Essent.

Rien Nagel, lid van de raad van bestuur van Rabobank: ‘Rabobank richt zich in haar strategie en vanuit haar coöperatieve missie volledig op de klant. Marketing is daarbij een cruciale functie. Ik ben erg blij dat we met Dorkas Koenen de kennis, ervaring en het leiderschap in huis halen om daar invulling aan te geven en ons team te versterken. Ik heet Dorkas van harte welkom en wens hem veel succes.’

Koenen werd indertijd bij Essent binnengehaald om de saaie en ambtelijke energieleverancier van een hipper (en commerciëler) sausje te voorzien. En om het klantbelang te verankeren in de organisatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in