Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) De LeasePlan Instapweken

LeasePlan Nederland is met een nieuwe campagne gestart, de LeasePlan Instapweken, gericht op mkb’ers en zzp’ers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de wil LeasePlan doelgroep mkb’ers en zzp’ers laten inzien dat bij zakelijk rijden in een eigen auto vaak meer komt kijken dan men denkt. En dat overstappen op leasen juist nu voordelig is. Communicatie van het speciale actieaanbod moet de drempel verlagen om de doelgroep zover te krijgen de overstap ook daadwerkelijk te maken. Oproep: ‘Stap nu in bij LeasePlan en profiteer van onbezorgd autorijden tegen een scherp tarief”. De key visual bij de campagne laat letterlijk de instap zien van een nieuwe auto.

related partner content for mobile comes here

Uit de kwartaalcijfers van de leasemaatschappij bleek vorige week al dat het MKB-segment stevig groeit (14 procent in de eerste zes maanden van 2011). Met een nieuwe campagne wil LeasePlan dit aantrekkelijke marktsegment nu definitief openbreken.

LeasePlan maakt voor deze campagne (van de hand van Selmore en Selmore Lynx) naast online- en printadvertenties ook gebruik van outdoor reclame en radiocommercials.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in