(Campagne) De LeasePlan Instapweken


Met de LeasePlan InstapWeken wil LeasePlan doelgroep mkb’ers en zzp’ers laten inzien dat bij zakelijk rijden in een eigen auto vaak meer komt kijken dan men denkt. En dat overstappen op leasen juist nu voordelig is. Communicatie van het speciale actieaanbod moet de drempel verlagen om de doelgroep zover te krijgen de overstap ook daadwerkelijk te maken. Oproep: ‘Stap nu in bij LeasePlan en profiteer van onbezorgd autorijden tegen een scherp tarief”. De key visual bij de campagne laat letterlijk de instap zien van een nieuwe auto.
Uit de kwartaalcijfers van de leasemaatschappij bleek vorige week al dat het MKB-segment stevig groeit (14 procent in de eerste zes maanden van 2011). Met een nieuwe campagne wil LeasePlan dit aantrekkelijke marktsegment nu definitief openbreken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLeasePlan maakt voor deze campagne (van de hand van Selmore en Selmore Lynx) naast online- en printadvertenties ook gebruik van outdoor reclame en radiocommercials.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid