(Campagne) Center Parcs & 29 verschillen
‘De 29 verschillen, die écht het verschil maken’, is het thema van de nieuwe campagne van Center Parcs. Het is de eerste campagne die…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is de bedoeling dat de boodschap hierdoor relevanter is voor de Nederlandse consumenten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de nieuwe campagne worden de 29 verschillen belicht waarin Center Parcs naar eigen zeggen uniek is in de ogen van de consumenten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAls onderdeel van de campagne worden mensen uitgenodigd om de verschillen zelf te komen ontdekken.
In de tv-commercials worden telkens 1 van de 29 verschillen belicht.
Naast de commercials, is de 360-campagne geïntegreerd in de nieuwe website van Center Parcs. Verder bestaat de campagne uit activatie via Facebook, YouTube en Twitter, direct mail en direct e-mail en een interne campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid