Amersfoort wint Nederlandse Citymarketing Innovatie Award 2012


De dag met als thema 'Grenzeloos begrensd' vond plaats in het nieuwe Cultuurgebouw van de gemeente Haarlemmermeer. Hier spraken ruim 200 deelnemers over de raakvlakken tussen city- en regiomarketing. Aan het einde van de dag werden de Nederlandse Citymarketing Innovatie Awards uitgereikt.
Grote winnaar was de campagne ‘Locatie Amersfoort’ waarmee St. Citymarketing Amersfoort ambassadeurs inzet om het aantal zakelijke meetings en events in de Keistad te verhogen. “Een innovatieve vorm van marketing waarbij collectieve inspanningen worden gekoppeld aan de inzet van personen en bedrijven via hun eigen social media kanalen”, aldus Gaston Crolla namens de jury die voorgezeten wordt door de burgemeester van Den Bosch Ton Rombouts.
Binnenstad Veenendaal won voor haar proefproject met Het Nieuwe Winkelen de Nederlandse Citymarketing Stimulerings Award (voor nog niet gerealiseerde citymarketingprojecten), terwijl de nieuwe Nederlandse Citymarketing Scriptieprijs in bezit kwam van Anja Frankort van de faculteit Bestuurskunde aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Zij deed onderzoek naar de ‘internal branding’ van de gemeente Den Haag.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMeer info: www.netwerkcitymarketing.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid