Publieke zenders in week 1 op 34,7 pct
De publieke zenders behaalden in week 1 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 34,7%.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 23,3% en de SBS zenders 14,4%. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 36,0%, de zenders van RTL Nederland 28,8% en de SBS-kanalen 18,1%. In week 1 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 223 minuten. In het avondtijdvak was Nederland 1 marktleider met een aandeel van 23,5%, RTL 4 had 17,7 en SBS6 9,6%.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma was Boer Zoekt Vrouw met 4.014.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid