Overslaan en naar de inhoud gaan

Search Bloemenbureau Holland naar Reprise Media

Bloemenbureau Holland heeft besloten om haar search campagnes met ingang van 1 januari 2012 onder te brengen bij Reprise Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mediabrands Netherlands – de holding company voor de bureaus Universal Media (UM), Initiative, BrandConnection en digilogue – heeft de kennis op het gebied van search advertising, affiliate marketing en social ads gebundeld in Reprise Media. UM werkt sinds begin 2011 samen met Bloemenbureau Holland en vanuit deze bestaande samenwerking is nu de nieuwe samenwerking met Reprise Media ontstaan.

related partner content for mobile comes here

André de Waard van Bloemenbureau Holland: 'Search engine marketing is voor Bloemenbureau Holland een belangrijk online middel. Dat zal in de toekomst alleen maar meer worden en daarom is het voor ons van belang dit op stevige wijze onderdeel te laten zijn van onze overige marketingactiviteiten. Zowel online als offline. Wij gaan ervan uit dat we in Reprise Media een partner hebben gevonden waarmee het net zo prettig en effectief samenwerken is als met UM.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in