Overslaan en naar de inhoud gaan

'C1000 bestaat nog over vijf jaar'

C1000-topman Tom Heidman gelooft dat de supermarktformule over vijf jaar nog bestaat.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tegen Het Financieele Dagblad zegt hij dat C1000 'een heel goede formule' heeft. 'Ondernemerschap is de kracht van C1000 en dat zal zeker blijven.’'Bij de overname door Jumbo is volgens Heidman het uitgangspunt geweest dat zowel de C1000 Rood-formule als de Jumbo-formule blijft bestaan. 'We gaan na goedkeuring door de NMa en advies van de or een transitieperiode in, waarin we gaan bekijken welke winkel het beste geschikt is voor Jumbo en welke voor C1000.'

related partner content for mobile comes here

In Foodmagazine van deze maand stelt zijn voorganger Jan Brouwer te verwachten dat de C1000-formule over vijf jaar niet meer bestaat. Die twijfel heeft Heidman niet. ‘We creëren een nieuwe combinatie waarin de twee formules naast elkaar blijven bestaan. Ik denk dat weinigen dit vooraf hadden verwacht, ook de kenners niet. Het is een ijzersterke combinatie, die gezamenlijk verder kan groeien.’

Bron: FD/Distrifood.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in