Lidl in de bioscoop met Vivaldi


Bureau They heeft het muziekstuk Winter van Vivaldi en een champagnefles gecombineerd in een Lidl-commercial voor in de bioscoop.
They zegt zelf over de commercial: ‘Soms verwacht je gewoon niet dat een bepaald merk ook bioscoopreclame kan maken. En soms verwacht je niet dat bepaalde merken goede producten kunnen leveren voor een lage prijs, zeker niet als het gaat om zoiets als champagne. Combineer die twee inzichten en je krijgt een mooie film met een down-to-earth einde.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze bioscoopreclame is onderdeel van een geïntegreerde campagne voor Lidl Champagne met tv-kok Ramon Beuk. Lezeressen van Linda kregen een advertentie te zien waarop het Lidl-logo niet was afgebeeld.
In plaats daarvan leidde een Q- code naar een online landingspage waar Lidl als ‘aanbieder van de beste champagne voor de laagste prijs werd onthuld’.
Via online display advertising werd de campagne verder aangejaagd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid