Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl in de bioscoop met Vivaldi

Bureau They heeft het muziekstuk Winter van Vivaldi en een champagnefles gecombineerd in een Lidl-commercial voor in de bioscoop.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bureau heeft het muziekstuk Winter van Vivaldi en een champagnefles gecombineerd in een -commercial voor in de bioscoop.

related partner content for mobile comes here

They zegt zelf over de commercial: ‘Soms verwacht je gewoon niet dat een bepaald merk ook bioscoopreclame kan maken. En soms verwacht je niet dat bepaalde merken goede producten kunnen leveren voor een lage prijs, zeker niet als het gaat om zoiets als champagne. Combineer die twee inzichten en je krijgt een mooie film met een down-to-earth einde.’

Deze bioscoopreclame is onderdeel van een geïntegreerde campagne voor Lidl Champagne met tv-kok Ramon Beuk. Lezeressen van Linda kregen een advertentie te zien waarop het Lidl-logo niet was afgebeeld.

In plaats daarvan leidde een Q- code naar een online landingspage waar Lidl als ‘aanbieder van de beste champagne voor de laagste prijs werd onthuld’.

Via online display advertising werd de campagne verder aangejaagd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in