Overslaan en naar de inhoud gaan

Special K: geen snel dieet meer

Geen ‘quick fix meer: Kellogg’s zet het merk Special K voortaan neer als hulp bij ‘langetermijn-gewichtsmanagement’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hiervoor luidde Special K’s boodschap dat vrouwen na 2 weken Special K een maatje minder zouden hebben. De nieuwe pay off is ‘dare to wear red’ en draait om zelfvertrouwen en het op peil houden van je gewicht.

Colling: ‘Het merk heeft de boodschap veranderd om in pas te blijven lopen met de mening van de shopper. Want we zien dat vrouwen Special K steeds meer zien als voedsel dat hen helpt hun gewicht op peil te houden, niet als wondermiddel voor een maatje kleiner. Onze nieuwe positionering is ontworpen vanuit het nieuwe inzicht dat het zelfvertrouwen van vrouwen (wat betreft hun lichaam) positief verandert, en dat Special K hierin een ondersteuning kan zijn.’

Mediabudget is 5 miljoen pond, het merk maakt gebruik van TV, outdoor, video-on-demand en digitale advertising. Tijdens kerst en nieuwjaar werd een start gemaakt, maar het leeuwendeel wordt in januari ingezet. Daarnaast bouwt het merk een Special K Zone in Westfield Stratford, waar vrouwen een dietist, stylist, visagist en manicure kunnen bezoeken.

Special K werkt samen met het blad Glamour en make-upmerk Max Factor, en gaf zijn online platform een restyling, met een persoonliijk afvalplan, en lifestyle-, mode-, beauty- en gezondheidscontent.'

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in