Fabrique vernieuwt 9292


De eerste stap werd vorige week al gezet met het live gaan van het vernieuwde 9292.nl. Nu is ook de landelijke cross-mediale campagne van start gegaan. Fabrique [merken, design & interactie] ontwikkelde de herdefiniëring van het merk 9292.
9292 wordt persoonlijker en pro- actiever: van reisadvies naar persoonlijk advies. Het innovatieve karakter wordt behouden en klanten staan nog meer centraal in de nieuwe dienstverlening. Vanuit dit nieuwe merk zijn ontstaan de vernieuwde website 9292.nl, een doorontwikkeling van de huisstijl, de nieuwe pay off ‘9292 reist met je mee’, en een cross-mediale campagne.
De vernieuwde website heeft een intuïtieve reisplanner, adviesfunctie en er is een nieuwe mobiele versie van de site. De site is ook voor mensen met een beperking. Binnenkort vraagt 9292 het drempelvrije keurmerk aan.
De verschillende bestaande huisstijlelementen zijn tegen de nieuwe merkstrategie aangehouden en opgefrist. Onder andere het babyblauw werd intenser en de zwarte belijning verdween. Het moet een totaalbeeld opleveren dat warmer en persoonlijker is conform de wensen van 9292.
Verantwoordelijke bij klant: Tonny Wildvank en Aarnout Meijling
Bureau: Fabrique [merken, design & interactie] en Q42
Strateeg: Susanne Peters
Concept: Ronnie Besseling, Jari Versteegen, Ginette Lavell
Creative Director: Ronnie Besseling
Art Director: Jari Versteegen - Simone van Rijn
Interactie ontwerper: Jeroen van Geel
Visueel ontwerper: Marten de Jongh
Copywriter: Ginette Lavell
Projectleider: Kay Timmers
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid