Overslaan en naar de inhoud gaan

Fabrique vernieuwt 9292

OV-informatiedienst 9292 is vernieuwd en moet 'persoonlijker en pro-actiever' worden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste stap werd vorige week al gezet met het live gaan van het vernieuwde . Nu is ook de landelijke cross-mediale campagne van start gegaan. Fabrique [merken, design & interactie] ontwikkelde de herdefiniëring van het merk 9292.
9292 wordt persoonlijker en pro- actiever: van reisadvies naar persoonlijk advies. Het innovatieve karakter wordt behouden en klanten staan nog meer centraal in de nieuwe dienstverlening. Vanuit dit nieuwe merk zijn ontstaan de vernieuwde website 9292.nl, een doorontwikkeling van de huisstijl, de nieuwe pay off ‘9292 reist met je mee’, en een cross-mediale campagne.
De vernieuwde website heeft een intuïtieve reisplanner, adviesfunctie en er is een nieuwe mobiele versie van de site. De site is ook voor mensen met een beperking. Binnenkort vraagt 9292 het drempelvrije keurmerk aan.
De verschillende bestaande huisstijlelementen zijn tegen de nieuwe merkstrategie aangehouden en opgefrist. Onder andere het babyblauw werd intenser en de zwarte belijning verdween. Het moet een totaalbeeld opleveren dat warmer en persoonlijker is conform de wensen van 9292.

related partner content for mobile comes here

Verantwoordelijke bij klant: Tonny Wildvank en Aarnout Meijling
Bureau: Fabrique [merken, design & interactie] en Q42
Strateeg: Susanne Peters
Concept: Ronnie Besseling, Jari Versteegen, Ginette Lavell
Creative Director: Ronnie Besseling
Art Director: Jari Versteegen - Simone van Rijn
Interactie ontwerper: Jeroen van Geel
Visueel ontwerper: Marten de Jongh
Copywriter: Ginette Lavell
Projectleider: Kay Timmers

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in