Communicatie Poll: De Communicatieblunder van 2011
De Eindejaars Poll is traditioneel gewijd aan De Communicatieblunder van 2011. Wat vond jij de grootste canard van het jaar? Kies uit de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van vorige week luidde: 'Leuk idee dat een mannelijk model Hema-bh’s aanprijst'. Daarmee was een merendeel van 70 procent het eens. Zij kozen het antwoord: ‘Goed dat Hema de grenzen opzoekt’. De andere 30 procent was een andere mening toegedaan en koos voor: ‘Oei, kan het Hema imago dit wel verdragen?’
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid