Overslaan en naar de inhoud gaan

Dagan Cohen verlaat Draftfcb

Dagan Cohen stopt per 1 januari als creative director bij Draftfcb Amsterdam
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Cohen heeft de afgelopen jaren zowel nationaal als internationaal een belangrijke rol gespeeld bij de profilering van het bureau. Zo was hij lid van het creatieve team dat in 2010 het Global Beiersdorf account won en sleepte hij vele communicatieprijzen voor Draftfcb in de wacht.

related partner content for mobile comes here

Cohen verlaat het bureau om zich als creatief ondernemer te wijden aan eigen projecten, waaronder het verder uitbouwen van de succesvolle web-naar-bioscoop formule , waarvan hij oprichter is. Voor een aantal klanten zal Cohen op projectbasis beschikbaar blijven voor Draftfcb.

Zijn taken en verantwoordelijkheden zijn inmiddels overgedragen aan Peter Kusters, die sinds 2003 aan het bureau verbonden is en samen met Dagan Cohen de creatieve directie voerde.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in