Overslaan en naar de inhoud gaan

Inschrijven voor Koffiedik Kijken 2012

IAA presenteert in samenwerking met Adformatie op donderdag 5 januari weer Koffiedik Kijken. De vraag: wordt het een Haags bakkie, een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens Koffiedik Kijken voorspellen prominenten uit de reclame, media en marketing aan de hand van stellingen wat 2012 ons gaat brengen. Het evenement, waar jaarlijks zo’n 400 mensen op af komen, is in ‘De Duif’, Prinsengracht 754, in Amsterdam. Het programma start vanaf 16.00 uur en wordt afgesloten met de Nieuwjaarsborrel.
Sprekers zijn:
• Dick Molman - CEO Sanoma Media
• Constantijn Baarendse - Connection Planning & Media Manager North West Europe & Nordics bij Coca-Cola Company + adviesgroep TV bij de BVA bond van adverteerders
• Jeroen de Bakker - Co-founder LAB1111 + Co-founder BrandWebbing
• Wim Ubachs - Freelance Strateeg-Conceptmaker-Creative Director-Copywriter-Corporate Storyteller

related partner content for mobile comes here

Tussen de verschillende presentaties door worden stellingen behandeld die door Hyves aan Nederland zijn voorgelegd. De reacties op deze stellingen worden vergeleken met de voorspellende gave van de zaal. Dave Nelissen (‘The Brainstorm Solution’) en Roderick Mirande (‘Adformatie’) zijn de moderators van deze avond. Dit jaar wordt voor het eerst het ‘Gouden Koffie kopje’ uitgereikt aan de spreker van vorig jaar van wie de meeste voorspellingen zijn uitgekomen.
Kaarten zijn verkrijgbaar via de IAA website en kosten voor -leden € 20,- incl. BTW en voor overige bezoekers € 75,-incl. BTW. Leden registreren zich via de website maar betalen aan de deur. Niet-leden kunnen alleen via de website kaarten verkrijgen. Niet-leden die diezelfde middag besluiten lid te worden, ontvangen alsnog de ledenkorting van € 55,- die verrekend wordt met hun lidmaatschap.
Voor meer informatie over Koffiedik Kijken klik.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in