Inschrijven voor Koffiedik Kijken 2012
Tijdens Koffiedik Kijken voorspellen prominenten uit de reclame, media en marketing aan de hand van stellingen wat 2012 ons gaat brengen. Het evenement, waar jaarlijks zo’n 400 mensen op af komen, is in ‘De Duif’, Prinsengracht 754, in Amsterdam. Het programma start vanaf 16.00 uur en wordt afgesloten met de Nieuwjaarsborrel.
Sprekers zijn:
• Dick Molman - CEO Sanoma Media
• Constantijn Baarendse - Connection Planning & Media Manager North West Europe & Nordics bij Coca-Cola Company + adviesgroep TV bij de BVA bond van adverteerders
• Jeroen de Bakker - Co-founder LAB1111 + Co-founder BrandWebbing
• Wim Ubachs - Freelance Strateeg-Conceptmaker-Creative Director-Copywriter-Corporate Storyteller
Tussen de verschillende presentaties door worden stellingen behandeld die door Hyves aan Nederland zijn voorgelegd. De reacties op deze stellingen worden vergeleken met de voorspellende gave van de zaal. Dave Nelissen (‘The Brainstorm Solution’) en Roderick Mirande (‘Adformatie’) zijn de moderators van deze avond. Dit jaar wordt voor het eerst het ‘Gouden Koffie kopje’ uitgereikt aan de spreker van vorig jaar van wie de meeste voorspellingen zijn uitgekomen.
Kaarten zijn verkrijgbaar via de IAA website en kosten voor IAA-leden € 20,- incl. BTW en voor overige bezoekers € 75,-incl. BTW. Leden registreren zich via de website maar betalen aan de deur. Niet-leden kunnen alleen via de website kaarten verkrijgen. Niet-leden die diezelfde middag besluiten lid te worden, ontvangen alsnog de ledenkorting van € 55,- die verrekend wordt met hun lidmaatschap.
Voor meer informatie over Koffiedik Kijken klik hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid