Overslaan en naar de inhoud gaan

Frank van Delft verlaat Nima

Directeur Frank van Delft verlaat Nima per 1 maart a.s. Mario Zanoni en Marjon Bloemkolk nemen de directietaken voorlopig over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na bijna 5 jaar werkzaam geweest te zijn als algemeen directeur van Nima zal Frank van Delft per 1 maart 2012 afscheid nemen van Nima. Van Delft heeft bij aanvang laten weten dat hij het directeurschap voor een beperkt aantal jaren te willen vervullen. Hij wilde na zijn jaren bij Nima nog de gelegenheid hebben een vervolgstap in zijn carrière te maken.

related partner content for mobile comes here

Nima roemt Van Delft om alles wat onder zijn leiding tot stand is gekomen. ‘Een professionele, gepassioneerde en zichtbare marketing beroepsorganisatie met een breed portfolio aan activiteiten waaronder de jaarlijkse Nima Awards, en met een van de beste beroepscertificeringen in Europa.’ In 2009 werd Nima door SRM omdat het Nima-C examen op een te laag niveau zou zijn afgenomen en omdat de Examenkamer . De rechter verklaarde SRM wel ontvankelijk, maar drong aan op .

De directietaken zullen voorlopig worden overgenomen door Mario Zanoni (manager operations) en Marjon Bloemkolk (marketing & sales director). De invulling van de definitieve organisatie zal op een later tijdstip worden aangekondigd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in