
De zenders van RTL Nederland behaalden een marktaandeel van 27,3% en de SBS zenders 15,3%. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 34,0%, de zenders van RTL Nederland 31,9% en de SBS-zenders 18,2%. In week 50 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 199 minuten. Nederland 2 was in het avondtijdvak marktleider met 20,7% marktaandeel, RTL4 had 18,5 en SBS6 10,1.
Best bekeken programma was Studio Sport Eredivisie op zondag met 3.206.000 kijkers. The Voice of Holland Live was tweede met 2.773.000 kijkers.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee