Publieke zenders in week 50 op 31,3 pct
De publieke zenders behaalden in week 50 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 31,3%.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden een marktaandeel van 27,3% en de SBS zenders 15,3%. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 34,0%, de zenders van RTL Nederland 31,9% en de SBS-zenders 18,2%. In week 50 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 199 minuten. Nederland 2 was in het avondtijdvak marktleider met 20,7% marktaandeel, RTL4 had 18,5 en SBS6 10,1.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma was Studio Sport Eredivisie op zondag met 3.206.000 kijkers. The Voice of Holland Live was tweede met 2.773.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid