Klacht.nl Awards voor meest klantvriendelijke bedrijven 2011
De awards worden toegekend aan bedrijven die het meest actief waren in het oplossen van consumentenklachten, die binnenkwamen op de site Klacht.nl. Andere winnaars zijn onder andere Philips (Electronica), Bol.com (Online warenhuizen) en Hornbach (Bouwmarkten) . Grootste verliezers dit jaar zijn Albert Heijn, T-Mobile en de HEMA. Zij ontvingen de meeste klachten en losten er de minste op.
Volgens de makers van de site ligt de kracht van het concept voornamelijk in het feit dat bedrijven de consumenten persoonlijk kunnen benaderen én dat een onopgeloste klacht voor altijd online blijft staan. Telecom-, energie- en internetbedrijven zijn het meest actief in klachten oplossen, zo constateert de klaagsite.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisIn 2011 werden er ruim 40.000 klachten gemeld op KLACHT.nl waarvan er 10.000 werden opgelost. Bedrijven worden beoordeeld op hun oplospercentage; de verhouding tussen het aantal gemelde klachten en het aantal opgeloste klachten.
Zie voor de ranglijsten: www.klacht.nl/awards2011/
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid