Overslaan en naar de inhoud gaan

Klacht.nl Awards voor meest klantvriendelijke bedrijven 2011

Rabo Mobiel, Oxxio en Tele2 presteerden het om de meeste klachten die binnenkwamen op de site Klacht.nl over hun bedrijf op te lossen en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De awards worden toegekend aan bedrijven die het meest actief waren in het oplossen van consumentenklachten, die binnenkwamen op de site Andere winnaars zijn onder andere Philips (Electronica), Bol.com (Online warenhuizen) en Hornbach (Bouwmarkten) . Grootste verliezers dit jaar zijn Albert Heijn, T-Mobile en de HEMA. Zij ontvingen de meeste klachten en losten er de minste op.

related partner content for mobile comes here

Volgens de makers van de site ligt de kracht van het concept voornamelijk in het feit dat bedrijven de consumenten persoonlijk kunnen benaderen én dat een onopgeloste klacht voor altijd online blijft staan. Telecom-, energie- en internetbedrijven zijn het meest actief in klachten oplossen, zo constateert de klaagsite.

In 2011 werden er ruim 40.000 klachten gemeld op KLACHT.nl waarvan er 10.000 werden opgelost. Bedrijven worden beoordeeld op hun oplospercentage; de verhouding tussen het aantal gemelde klachten en het aantal opgeloste klachten.

Zie voor de ranglijsten:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in