Overslaan en naar de inhoud gaan

Fusie Amstel Uitgevers en Uitgeverij Contact

Uitgeverij Contact en Amstel Uitgevers bundelen de krachten om de krimpende boekenmarkt beter het hoofd te kunnen bieden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf 1 januari gaan ze samen verder als één uitgeverij onder de naam Atlas-Contact, zo lieten ze donderdag weten. Aan uitgeverij Contact zijn auteurs verbonden als Yvonne Kroonenberg, Midas Dekkers en Nico Dijkshoorn. Amstel Uitgevers geeft boeken uit onder verschillende merknamen, waaronder Atlas, Augustus, L.J. Veen en Business Contact, en vertegenwoordigt schrijvers als Adriaan van Dis, Carolijn Visser, Geert Mak en Jeroen Brouwers.

related partner content for mobile comes here

De meeste merknamen zullen verdwijnen. De belangrijkste literaire naam wordt Atlas-Contact, waaronder fictie en non-fictie zal verschijnen. L.J. Veen wordt de lijn voor klassiekers. De merknaam Business Contact blijft bestaan voor zakelijke uitgaven.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in