Overslaan en naar de inhoud gaan

3D-documentaire ‘Print the Legend’ op Netflix

De documentaire won op het 2014 SXSW Film Festival de ‘Special Jury Recognition Award’ voor beste script in de categorie documentaires.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De film gaat in 2014 in première op Netflix en zal beschikbaar zijn voor streaming in de regio’s waar Netflix beschikbaar is.

related partner content for mobile comes here

Deze documentaire geeft een kijk achter de schermen van Amerikaanse 3D printing bedrijven die vechten voor dominantie in het snel ontwikkelende, baanbrekende terrein van 3D printen. Netflix: ‘Print the Legend is een 3D Printing-documentaire, die een techniek vangt in het midden van zijn “Macintosh Moment” en bovenal een meeslepend verhaal vertelt over wat er nodig is voor “the American Dream”.

‘De film laat de mensen achter de machines zien en stelt vragen over de creatieve drive van de industrie om consumenten in staat te stellen alles te produceren, van snuisterijen tot pistolen. De basis van de film is het kernverhaal over de opkomst en uitdagingen van start-ups MakerBot en Formlabs als zij strijden om consumentenmodellen uit te brengen en het verhaal van hun markt te controleren om te concurreren met gevestigde industriële spelers Statasys en 3D Systems.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Print the Legend werd geregisseerd, gefilmd en bewerkt door Luis Lopez & Clay Tweel (Make Believe en The King of Kong) en geproduceerd door Steven Klein Make Believe).

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in