Overslaan en naar de inhoud gaan

Metrixlab omzet stijgt met 22%

Onderzoeksbureau Metrixlab realiseerde vorig jaar een omzetgroei van 22%.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met een omzet van bijna 50 miljoen euro is het 450 medewerkers tellende MetrixLab volgens eigen zeggen het grootste internetmarktonderzoekbureau van Nederland geworden en behoort het wereldwijd tot de top 5.

related partner content for mobile comes here

Voor het komende jaar staan de ontwikkelingen in het teken van integratie van datastromen. “We staan aan het begin van een datarevolutie. Consumentengegevens waren ooit schaars en lastig te verzamelen, maar dat is verleden tijd. Ondernemingen beschikken over enorme hoeveelheden data uit internetvragenlijsten, sociale media en klantinformatiesystemen, maar ook uit slimme apparaten zoals mobiele telefoons en tablets. MetrixLab gaat zich toeleggen op het integreren van deze data om haar klanten van betere en snellere consumenteninzichten te voorzien,” zegt Han de Groot, ceo van MetrixLab.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in