Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw magazine: Take a Break

Een 'sterrenblad vol advies en fun'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uitgever Concrea uit België brengt een nieuw magazine op de markt dat vandaag in de schappen ligt: Take a Break. Ondertitel: &;Sterrenblad vol advies & fun&;. Het 132 pagina&;s tellende blad biedt rubrieken en interviews met &;Bekende Mensen&; als Goedele Liekens en Herman den Blijker, waargebeurde verhalen, puzzels en spelletjes. Liliane Senepart (ex-Sanoma) is hoofdredacteur. 

Philip Gielkens, ceo van Concrea, werkte voorheen een aantal jaren voor De Persgroep in Nederland, voordat hij zijn eigen uitgeverij opzette in België. Hij vertelt: &;We brengen Take a Break eerst uit op de Nederlandse markt. We zijn van plan om ook een Vlaamse versie te introduceren.&;

Volgens Gielkens is er op de Nederlandse bladenmarkt ruimte voor een dergelijk magazine gericht op mensen &;die de tijd voor zichzelf nemen&;. Het blad heeft bewust een &;retro vintage look&;. &;Alles gaat toch weer een beetje terug naar vroeger.&;

&;Een nieuwe printtitel uitgeven is in de huidige markt misschien gewaagd, zegt Gielkens. &;Maar je moet durven. Wij geloven erin.&;

De titel (132 pagina&;s, bijna 5 euro) wordt in een oplage van 35.000 verspreid door Aldipress en komt acht keer per jaar uit. Take a Break komt in de schappen te liggen van de bekende retailers en bij Albert Heijn bij de kassa om extra aandacht te genereren. 


related partner content for mobile comes here



 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in