Eneco maakt klantbediening ‘radicaal simpel’


Uit onderzoek bleek dat 35% van het huidige verkeer van mobile devices komt. Eneco heeft daarom voor een ‘mobile first’ strategie gekozen., waarbij naast een mobile app ook de website voor alle devices geschikt is gemaakt middels responsive design. Voor dit project heeft Eneco eFocus, Colours en aFrogleap ingeschakeld.
Paul Kerssens (Eneco): ‘Dit is de eerste stap ín de missie van Eneco om de digitale klantbediening radicaal simpel te maken. Om die reden zijn klanten van Eneco actief betrokken bij de ontwikkeling van het nieuwe platform. Zij zijn degenen die er intensief gebruik van maken, dus moeten hun behoeften leidend zijn, niet wat wij zelf allemaal zo nodig willen vertellen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie onderstaande video hoe Eneco met oa 'planningpokeren' haar nieuwe planning heeft gebouwd.
Website eneco.nl radicaal vernieuwd
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid