
Van den Boom heeft veel ervaring met het lanceren, bouwen en herpositioneren van merken. Zo werkte ze voor Proximity en BBDO in Amsterdam en Beijing op merken als Volkswagen, Mercedes-Benz, PepsiCo, Mars en Interpolis. Daarnaast is ze mede-oprichter van de Account Planning Group Netherlands (APG), een vakgroep voor strategen in de marketingcommunicatie sector.
Van den Boom: 'Ik kom terug uit Beijing om bij Y&R Amsterdam te gaan werken. Ik heb een leuke tijd gehad in China. Wel miste ik de creatieve uitdaging en denk die volop te gaan vinden bij Y&R Amsterdam. Ik ben erg enthousiast over het team. Peter Hamelinck kende ik al uit mijn FHV/BBDO tijd en ik had ook direct een klik met de andere directieleden Sjoerd en Thijs.'
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU Delft
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee