Overslaan en naar de inhoud gaan

Strategy director Laura van den Boom verruilt Peking voor Amsterdam

Y&R Amsterdam trekt Van den Boom aan als strategy director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van den Boom heeft veel ervaring met het lanceren, bouwen en herpositioneren van merken. Zo werkte ze voor Proximity en BBDO in Amsterdam en Beijing op merken als Volkswagen, Mercedes-Benz, PepsiCo, Mars en Interpolis. Daarnaast is ze mede-oprichter van de Account Planning Group Netherlands (APG), een vakgroep voor strategen in de marketingcommunicatie sector.

related partner content for mobile comes here

Van den Boom: &;Ik kom terug uit Beijing om bij Y&R Amsterdam te gaan werken. Ik heb een leuke tijd gehad in China. Wel miste ik de creatieve uitdaging en denk die volop te gaan vinden bij Y&R Amsterdam. Ik ben erg enthousiast over het team. Peter Hamelinck kende ik al uit mijn FHV/BBDO tijd en ik had ook direct een klik met de andere directieleden Sjoerd en Thijs.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in